w3power2u

Wanita pada abad ke-21 ini menghadapi banyak rintangan dalam kehidupan mereka. Mereka perlu menghadapi tekanan yang ditimbulkan dari masyarakat, ekonomi, keluarga, anak-anak, kesihatan dan juga menopause. Faktor-faktor ini menyebabkan kebanyakan wanita juga menghadapi masalah atau gangguan dalam kehidupan pasangan suami isteri.

Untuk mendapat kehidupan yang bahagia, wanita mesti  menjaga kesihatan badan, bukan sahaja kecantikan luaran tetapi juga kecantikan dalaman.

Satu bungkus W3 penuhi dengan segala khasiat yang amat penting terhadap wanita supaya mendapatkan kehidupan yang sihat dan bahagia sentiasa.

Fungsi-fungsi:
-meringankan gejala menopause
-mengelakkan osteoporosis
-menguatkan imum system
-mencegah masalah jantung dan pengaliran darah
-meringankan kram menstruasi
-tegangkan payudara
-mengetatkan rahim
-mencegah masalah kanser payudara dan rahim
-merangsangkan sintesis hormon
-anti tua dan mencantikkan kulit

Ciri-ciri produk:
Sino Jerman Teknologi
Larut dan diserap di bawah lidah
Tanpa unsur haiwan
Tanpa perangsang
Tanpa kesan sampingan
1 Juta Produk Liabiliti

Pakar-pakar Champion Club International menggunakan bioteknologi Jerman yang canggih mendapatkan ekstrak daripada Lobata, campur dengan Soya Isoflavone, Antra cinna, Xanthones, Mangga, oligosaccharides dan menciptakan satu makan  yang  berkhasiat, diserap di bawah lidah dengan segera tanpa dijejaskan oleh asid di sistem pencernaan , membekalkan zat-zat berkhasiat dengan cepat dan senang.

Isi Kandungan:
Lobata Extract

Pueraria Lobata merupakan sejenis herba ubatan berasal dari Thailand. Kerajaan Thailand telah mentakrifkan Lobata sebagai tumbuhan terkawal. Lobata bukan sahaja mencegah masalah jantung dan pengaliran darah, tetapi juga menstabilkan tekanan darah, lipid darah, gula darah, dan anti tua. Bahagian akarnya mengandungi banyak miroestrol, deoxymiroestrol dan phytoestrogen yang lain yang merangsangkan rembesan hormon wanita, isoflavone; rembesan hormon boleh bergabung dengan hormon wanita, supaya memcegah masalah kekurangan hormon. Lobata  dapat meringankan gejala menopause seperti: berkas panas, berasa tidak senang hati, berpeluh-peluh, mudah tersinggung. Ia juga berfungsi memulihkan kelastikan dan kekukuhan kulit, menghilangkan melasma, menegangkan payudara, mencegah masalah insomnia, mencegah masalah keguguran rambut,  mengelakkan osteoporosis.

Soy Isoflavone
Soy Isoflavone adalah salah satu jenis flavonoids, dibentukkan secara semula jadi dalam soya, mudah diserap oleh badan. Ia juga dikenali sebagai phytoestrogen kerana ia diekstrak daripada tumbuhan dan strukturnya semacam dengan hormon wanita. Ia boleh merendahkan risiko kanser payudara, rahim.

Apabila menopause, hormon wanita akan semakin kurang, Soya Isoflavone boleh dijadikan sebagai alternatif,  meringankan gejala menopause.

Soya Isoflavone juga berfungsi sebagai anti tua yang sangat berkesan, dapat mengawal dan mengelakkan kemunculan dan keyebaran sel kanser.

Antra cinna Extract
Antrodia camphorate dikenali sebagai ‘Raja Ganoderma’, mempunyai kesan perubatan yang sangat baik. Mengandungi banyak bahan-bahan aktif seperti polysaccharide, triterpenoids, SOD, adenosine. Ia boleh mengawalaturkan sistem endokrin, melancarkan pengaliran darah, menguatkan imum system, anti sensitif, merendahkan lipid darah dan gula darah, membekalkan pelbagai zat mineral. Ia juga merangsangkan metabolism sel di kulit, anti kedutan.

Kolagen
Kolagen merupakan sejenis protein polymer, serat kolagen yang berserabut. Kolagen terdapat di kulit, tulang, gigi, tendon dan bahagian-bahagian lain.  Fungsi fisiologi utamanya adalah membentukkan substansi atau cecair pelekat diantara jaringan ikat.  Dalam kulit, kolagen gabung dengan serat elastin membekalkan sokongan yang berbentuk jaringan (reticulum), menyediakan kestabilan dan sokongan yang kuat kepada dermal. Semakin berusia, Kandungan kolagen dalam tubuh manusia akan semakin kurang, sokongan yang berbentuk jaringan akan terjejas, menjadi semakin tebal & keras, kehilangan elastic. Apabila dermal semakin kurang elastic serta daya  retensi air semakin kurang, kulit akan kehilangan elastic serta menjadi nipis dan tua. Di samping itu, Ia juga  akan menyebabkan kerosakan fiber, lipodystrophy, kekurangan rembesan di kelenjar peluh & kelenjar sebaceous; akhirnya, munculah kerutan dan noda hitam di kulit.

Kolagen bukan saja berfungsi untuk melembapkan kulit, tetapi juga menyekalkan kekenyalan kulit, merangsangkan generasi sel, berkesan untuk menghilangkan semua jenis bintik-bintik kulit (bintik hitam, bintik orang tua), anti-tua, anti keriput, menjaga kecantikan. Ia juga merupakan satu unsur yang sangat penting dalam proses pemulihan bagi saluran darah & jantung.

Serbuk Manggis (Xanthones)
Manggis biasanya digunakan untuk mengawal deman panas dan sensitif kulit. Mengikuti kajian, kulit manggis mengandungi sebanyak 40 jenis Xanthones, kesan anti tua lebih kuat kalau berbanding dengan Vit C dan E. Ia boleh menguatkan imum system.

Oligosaccharides
Memperbaiki sistem pencernaan, mempertingkatkan pembiakan probiotik. Tidak meninggikan gula darah.

Komentar ditutup.